رویه‌های بازگرداندن کالا

رویه های مرجوعی ( بازگردانی کالا )

  • شما می‌توانید از زمان دریافت کالا تا هفت روز نسبت به مرجوع کالا اقدام نمایید؛
  • قبل از هرگونه اقدام برای مرجوعی کالاها، با پشتیبانی تلینو تماس بگیرید؛
  • جهت ارسال کالا، حتما کالا را در جعبه یا کارتن اصلی آن به دقت بسته‌بندی کنید. حتما باید تمام لوازم جانبی و همه اقلام موجود در بسته‌بندی به همراه کالای اصلی، ارسال شوند؛
  • درصورتی که کالای مرجوعی جزو کالاهای الکترونیکی و دارای رمز عبور است، حتما باید قبل از ارسال، توسط مشتری حذف شود؛
  • درصورتی‌که کالا دارای ایراد ظاهری باشد، تا یک ساعت پس از دریافت کالا می‌توانید مشکل را بررسی و به پشتیبانی تلینو اطلاع بدهید؛
  • از درج هر گونه برچسب یا نوشته‌ روی کارتن یا جعبه اصلی کالا خودداری کنید؛
  • از زمان دریافت کالا تا هفت روز می‌توانید کالا را با علت مرجوعی سلیقه‌ای به ما بازگردانید. (مرجوعی سلیقه‌ای تنها درصورتی امکان‌پذیر است که پلمپ کالا باز نشده باشد.)؛
  • کالا پس از تحویل به تلینو بررسی و نتیجه آن طی ۷۲ ساعت کاری به شما اعلام خواهد شد؛
  • اگر مرجوعی غیرسلیقه ای باشد درصورت تایید عودت کالا، مبلغ کالا به‌همراه هزینه ارسال به کیف پول شما بازگردانده می‌شود؛
  • درصورت درخواست بازگشت مبلغ به حساب شخصی لازم است این مورد را به مرکز تماس اعلام کنید.

 

روش‌های ارسال کالاهای مرجوعی

  • اگر ساکن شهر تهران هستید، جهت هماهنگی برای تحویل کالای مرجوعی با کارشناسان ما در پشتیبانی تلینو تماس بگیرید. همچنین می‌توانید پس از هماهنگی با همکاران ما، جهت تحویل حضوری کالا به تلینو اقدام نمایید؛
  • اگر در شهرهای خارج از تهران سکونت دارید، حتما باید کالا را بیمه کرده و به شرکت پست جهت ارسال به تلینو تحویل بدهید. (در صورت تایید مرجوعی ، تمام هزینه های پرداختی شما برای خرید کالا و عودت آن پرداخت می‌شود.)